رئال مادريد @ realmadrid

رئال مادريد @ realmadrid
جدیدترین مطالب
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان رئال مادريد @ realmadrid و آدرس realmadrid.cf.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





فلورنتينو پرس از هيئت مديره خود براي روز دوشنبه دعوت كرده تا جلسه سالانه در مورد بررسي فصل هاي اخير و برنامه ريزي فصل هاي آتي مورد توجه قرار گيرد . 
به گزارش مرجع خبری رئال مادرید حساب ها و نقل و انتقالات مورد بررسي قرار خواهند كرد . مدير رئال مادريد يك بار ديگر توانايي هاي خود را در امر اقتصاد نشان داده و تا 30 ژوئن ، درآمدي بالغ بر 450 ميليون يورو كه 30 ميليون يورو از آن سود خالص است را نصيب باشگاه كرده است كه ركورد فوق العاده اي در صنعت ورزش است . فصل گذشته رئال مادريد فصل را با درآمدي بيش از 442 ميليون يورو به پايان رسانده بود . 
دلايل مختلفي براي اين رشد مالي وجود دارد كه علت اصلي آن ، افزايش تماشاگران در بازيها ، افزايش قيمت بليط ها و درآمد بيشتر حاصل از چمپيونزليگ است . مورينيو باعث شد كه رئال مادريد به نيمه نهايي برسد و اين به معني دريافت پول بيشتر از يوفاست . 
درآمد حاصل از جايگاه هاي VIP ، تورهاي برنابئو و بخش بازاريابي هم موفقيت آميز بوده است . جدا از آمار ، فلورنتينو و مديرانش مي توانند پروژه هاي جديد تيمهاي بسكتبال و فوتبال را بررسي كنند كه به معني بررسي كار مورينيو با قهرماني كوپا ، رسيدن به نيمه نهايي چمپيونزليگ و خريدهايي است كه صورت گرفته است (شاهين ، آلتين توپ و كايخون) . همچنين برنامه هاي بنياد خيريه نيز مورد توجه قرار مي گيرد .
 برنامه هايي مثل ساخت مدرسه و فعاليت هاي ديگر كه بخش مهمي از جلسه هيئت مديره خواهند بود . همچنين شرايط برنابئو و والدبباس نيز مورد بررسي قرار مي گيرند . 
بي ترديد ، مديران رئال از عملكرد فصل گذشته رضايت دارند چرا كه به نظرشان باشگاه از هر نظر بهتر شده است و اميدوارند كه فصل بعد جامهاي بيشتري نصيب رئال مادريد شود .
 

 


 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ یک شنبه 26 تير 1390برچسب:, ] [ 17:42 ] [ محمد رضا كاكا (محمد رضا مختاريان) ]

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید دوستان اميد وارم لحظات خوشي را سپري كنيد.
آرشیو مطالب
امکانات وب
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 4
بازدید دیروز : 1
بازدید هفته : 5
بازدید ماه : 178
بازدید کل : 23456
تعداد مطالب : 28
تعداد نظرات : 6
تعداد آنلاین : 1

دستبند اسپرت استقلالعینک پلیس اورجینال مدل S8180